Jak bezpiecznie pozyskać i zrealizować zlecenie na zaopatrzenie w produkty chłonne w czasie zagrożenia COVID-19
Stan epidemii, w którym się znaleźliśmy wprowadza nowe zasady, do których musimy się dostosować. W największej grupie ryzyka są seniorzy. Szczególnie dla tej grupy Ministerstwo Zdrowia oraz Narodowy Fundusz Zdrowia wprowadził rozwiązania pozwalające pozostać w domu, ograniczając tym samym kontakty zewnętrzne:
- wystawianie comiesięcznego zlecenia na produkty chłonne w ramach Teleporad medycznych bez konieczności wychodzenia z domu.
- realizację comiesięcznego zlecenia na produkty chłonne w ramach telefonicznego kontaktu z realizatorem bez konieczności wychodzenia z domu.
O tym jak bezpiecznie pozyskać i zrealizować zlecenia na produkty chłonne w czasie COVID-19 dowiedz się tutaj:
(kliknij na obrazek aby przejść do strony z dodatkowymi informacjami)
Możesz skontaktować się z Centrum Wsparcia Seniorów telefonicznie w celu otrzymania szczegółowych informacji:
- bezpłatna infolinia 800 26 96 36
- lub +48 42 225 27 52 / kom. +48 532 469 635
Źródło: Informacja prasowa firmy „Paul Hartmann Polska” sp. z o.o.