Do odważnych świat należy – salonik prasowy Kolportera.

Kolporter jest właścicielem ponad 900 saloników prasowych, więcej niż 30% z nich prowadzona jest przez osoby w wieku „50+”. Dlatego też firma zdecydowała się na przygotowanie specjalnej oferty dla tej grupy wiekowej. A jak się pracuje w saloniku? Postanowiliśmy się tego dowiedzieć od Partnerki „50+”.

Więcej aktualnych informacji znajdziesz na stronie głównej GazetaSenior.pl

Salonik prasowy Kolportera

Teresa Serwata od kilkunastu lat prowadzi salonik Kolportera

– Z Kolporterem związana jestem od 2001 roku. Do prowadzenia saloniku, jeszcze na zasadach franczyzowych, namówiła mnie siostra. Była już wówczas na emeryturze, a i ja powoli zbliżałam się do wieku emerytalnego, więc szukałam jakiegoś zajęcia. Postanowiłyśmy spróbować. Przez 5 lat prowadziłyśmy salonik same, a Kolporter dostarczał nam tylko prasę. To było niesamowite wyzwanie. Trzeba było pamiętać o zatowarowaniu, wszystko samemu rozliczać, obsługiwać klientów, pilnować terminów. Początkowo było to trudne, bo nie miałam żadnego doświadczenia w pracy w handlu. Gdy Kolporter zaproponował nam przejście na system partnerski nie wahałyśmy się. Miałyśmy zaufanie do firmy. Przejście wiązało się z licznymi udogodnieniami, uproszczeniem i wyeliminowaniem niektórych zadań. I muszę przyznać, że od tego czasu wszystko poszło tak do przodu, że obecnie prowadzenie saloniku na zasadach partnerskich w Kolporterze to czysta przyjemność. Wiadomo, że początki zawsze bywają trudne, bo zadań jest sporo, jednak w każdej chwili można liczyć na pomoc pracowników Kolportera, dzięki czemu najgorsze problemy są w moment rozwiązywane – mówi Teresa Serwata, Partnerka prowadząca salonik prasowy w Kielcach.

Osoby chętne do współpracy z Kolporterem są odpowiednio przygotowywane do przejęcia saloniku prasowego. Zanim rozpoczną samodzielnie pracę są szkolone z zakresu zadań, które je czekają. Odbywają także staż w działającym saloniku. Osoby, które nie miały styczności z komputerem mogą liczyć na specjalny kurs podstaw obsługi komputera. – Staramy się tak przygotować Partnerów, aby po naszym kursie mogli od razu samodzielnie poprowadzić salonik prasowy. Swoje działania ukierunkowaliśmy przede wszystkim na ułatwieniu im przy- szłej pracy, dlatego oferujemy różne udogodnienia, jak np. pomoc przy założeniu działalności, wsparcie w zakresie obsługi księgowej, czy pomoc w poszukiwaniu współpracownika. Nie wymagamy wkładu własnego, za to gwarantujemy wynagrodzenie podstawowe, atrakcyjny system prowizji i pomoc na każdym etapie pracy – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
– Sam system komputerowy jest prosty, więc nie powinien przysparzać trudności w posługiwaniu się nim. Wszystkie procedury, zadania, działania są ponadto opisane w Księdze Partnera i na portalu Partnera. Dzięki temu, że znajdują się one w Internecie każdy w dogodniej chwili może do nich zajrzeć, zapoznać się lub przypomnieć sobie co jak robić – zachęca pani Teresa Serwata. – Jest to niesamowite udogodnienie i ułatwienie pracy. Każde nowe zadanie jest dokładnie opisywane, a w razie jakichkolwiek niejasności zawsze można liczyć na pomoc ze strony pracowników Kolportera. Ja nie żałuję, że podjęłam współpracę z Kolporterem, choć handel był dla mnie zupełną nowością. Ale ponoć do odważnych świat należy.

Dołącz do nas! Poprowadź salonik prasowy!

Kontakt: 801 40 40 44 , 41 367 84 49

Autopromocja Autopromocja Prenumeraty Gazety Senior
Reklama Reklama MultiSport

www.twojsalonik.pl

Redakcja
CATEGORIES
Share This

Zapisz się do newslettera Gazety Senior!

To proste, aby otrzymywać nasz Newsletter, wypełnij trzy pola poniżej i kliknij „Zapisz mnie do Newslettera”. Usługa jest bezpłatna.


This will close in 0 seconds