Opowiadanie historii w marketingu 50+ seminarium w Poznaniu
Opowiadanie historii jako podstawowa umiejętność skutecznego marketingowca – zapraszamy na seminarium połączone z warsztatem z marketingu 50+. Spotkanie zorganizowane jest dla wystawców Targów Viva Seniorzy, dla których udział jest bezpłatny.
Wspólnie z Centrum Inicjatyw Senioralnych z Poznania przygotowaliśmy dodatkową atrakcję dla wystawców Targów Viva Seniorzy. W sobotę 23 kwietnia, drugiego dnia targów, będzie można wziąć udział w seminarium, które poprowadzi Linda Matus – prezes zarządu Silver Store sp. z o.o., założycielka agencji MediaSenior.pl i redaktor naczelna czasopisma „Gazeta Senior”.
Spis Treści
Porozmawiamy o opowiadaniu historii, które sprzedają seniorom.
To jest dziś ważna umiejętność, która pozwala prowadzić skuteczne działania marketingowe. Postaramy się wykorzystać storytelling w reklamie i promocji kierowanej do seniorów.
Opowiadanie historii – stara metoda na starszych klientów.
Trudno dziś uciec przed pozyskiwaniem fanów, klientów, projektów i pieniędzy. Marketing dotyczy każdego, także organizacji pozarządowych i samorządowych. Spotkanie poświęcone będzie metodzie starej jak świat, ale odkrywanej na nowo jako storytelling. Dowiesz się, jak wykorzystać opowiadanie historii w działaniach marketingowych kierowanych do seniorów.
Jak wziąć udział?
Jeżeli reprezentujesz organizację pozarządową lub organizację senioralną, więcej informacji o zasadach udziały w wydarzeniu znajdziesz na stronie Centrum Inicjatyw Senioralnych: pod linkiem: www.centrumis.pl/edycja-2016.html.
Jeżeli twoja działalność ma charakter komercyjny, kontaktuj się z MTP, więcej www.vivaseniorzy.pl/
- #AgeizmKrzywdzi! Powiedz NIE dyskryminacji i zawalcz o równe prawa seniorów - 14 stycznia, 2025
- „Gazeta Senior” – styczeń 2025 [01/2025]: Sprawdź, co w numerze! - 18 grudnia, 2024
- Znany aktor Henryk Gołębiewski ofiarą scamu! Jak seniorzy mogą ustrzec się przed internetowym oszustwem? - 16 grudnia, 2024