Senior na e-zakupach. Linda Matus i Ilona Zakowicz dla Marketer+
W najnowszym numerze magazynu Marketer+, nasze ekspertki Linda Matus i Ilona Zakowicz piszą o tym, dlaczego klienci 50+ decydują się na robienie zakupów w internecie, co może skłonić klienta 50+ do robienia zakupów online, a co go do tego zniechęca i z czego wynika to całe zamieszanie wokół e-seniora. Artykuł „Senior na e-zakupach” przeczytacie na stronach 12 – 16 wydania specjalnego.
Magazyn Marketer+ można kupić w Empiku lub zamówić w prenumeracie (szczegóły na marketerplus.pl).
Poniżej prezentujemy fragment z artykułu, 5 z 17 wskazówek o czym pamiętać przystosowując e-sklep do potrzeb grupy 50+:
- zastosuj proste fonty bez szeryfów i ozdobników: Tahoma, Arial, Helvetica o wielkości minimum 12 lub 14 pkt.;
- tekst wyrównaj do lewej strony – jest łatwiejszy do czytania;
- nie stosuj drukowanych liter, ewentualnie sporadycznie dla zaakcentowania ważnego słowa;
- podkreślenia stosuj tylko do linków;
- im większy kontrast, tym łatwiejsza percepcja, stąd czarne napisy na białym tle będą najlepiej komunikować treść;
(…) więcej w artykule magazynu Marketer+
Latest posts by admin (see all)
- Pod dachami Paryża – gratka dla nie tylko dla frankofilów - 14 grudnia, 2019
- Gazeta Senior kwietniowy numer - 27 marca, 2019
- Ranking prywatnych pakietów medycznych - 14 stycznia, 2019
CATEGORIES Dla Biznesu